جشن‌های دهه کرامت مردمی است 
کد خبر: 4211849
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲

جشن‌های دهه کرامت مردمی است 

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه گفت: جشن‌های دهه کرامت مردمی است و انتظار داریم با توجه به ماهیت مردمی این جشن‌ها مردم پای کار آمده و خودشان در محل کار و خانه‌ها نسبت به برپایی جشن‌ها اقدام کنند.

جشن‌های دهه کرامت

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، نشست شواری سیاست‌گذاری جشن‌های بین‌المللی زیر سایه خورشید و دهه کرامت امروز، سوم اردیبهشت‌ماه در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری، امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: کانون‌های خدمت رضوی یکی از ارکان مهم در حوزه مردمی‌سازی برنامه‌های فرهنگی دهه کرامت هستند که منجر به اجتماعات بزرگ و تأثیرگذار در طول این ایام شدند و این بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه باید دهه کرامت به دهه برنامه‌های شاد و فراگیر تبدیل شود، افزود: فضا‌های متنوع اجتماعی را وارد به این عرصه کنیم تا به نقطه‌ای برسیم که هم ارتباط معنوی داشته باشیم و با خیالی آسوده در برنامه‌های شاد و معنوی حضور یابیم.

محمدجعفر امامیان، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه نیز در این نشست با اشاره به اینکه در ایام دهه کرامت از ۲۱ تا ۳۱ ادیبهشت‌ماه مردم استان میزبان خدام رضوی هستند، گفت: برای حضور کاروان خدام رضوی در بیش از ۲۰۰ همایش و محفل در سطح استان برنامه‌ریزی شده است.

وی به برپایی جشن دخترانه ویژه میلاد حضرت معصومه(س) در کرمانشاه اشاره کرد و افزود: برگزاری این جشن‌ها با اولویت مناطق محروم و حاشیه‌ای سطح استان خواهد بود.

امامیان تصریح کرد: جشن‌های دهه کرامت مردمی است و انتظار داریم با توجه به ماهیت مردمی این جشن‌ها مردم پای کار آمده و خودشان در محل کار و خانه‌ها نسبت به برپایی جشن‌های اقدام کنند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی کرمانشاه به برنامه‌های پیش‌بینی شده ایام دهه کرامت در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: برپایی جشن بزرگ سالروز ولادت امام رضا(ع)، اطعام ۳۰ هزار نفر با مشارکت خیرین و اعزام دانش‌آموزان استثنایی به مشهد مقدس از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اجرا در ایام دهه کرامت در استان است.

انتهای پیام
captcha